Assalamualaikum (:

♥ Welcome to My Blog

♥ Blog ini hanya sekadar catatan kehidupan seorang gadis biasa

♥ Harap tiada sesiapa yang akan terasa hati dengan isi kandungan blog ini

♥ Blog ini hak milik kekal tuan tanah kedaung

♥ Lastly, terima kasih kerana singgah c(:

BestFreeDesign.Com border=

17 May 2012

New hair cut

Posted by Huda Afandi
Assalamualaikum . .

Hai hello ! :D Kita jumpa lagi dalam entry yg seterusnya. Hehehe dover pulokk :p Entry kali ni aku nk story pasal . . . . . . . haa tengok title kt atas tu ! Hihihi :D Okay betul. Pasal rambut baru aku. Duhhh ! Sakit hati ada, kelakar pun ada bila tengok muka aku kt cermin.

Masa kat kedai hari tu, orang yg gunting rambut aku ni sibuk berbual dengan kawan dia. Bila aku cakap nk gunting macam mana, dia macam dengar tak dengar tak jee. Takpe laa, aku tengok jee apa hasilnya. Rupanya memang dia kurang dengar kan. Dia gunting rambut aku paras bawah telinga. Hah bayangkan macam mana rupanya. Kelakar tak kelakar? Dah macam rupa orang pakai helmet tau ! Grrrr ~ Mak aku yg cakap macam tu bila dia tengok gaya rambut aku hahaha.

Kalau dulu nk naik motor susah sikit nk pakai helmet sebab ada rambut ikat kat belakang. Sekarang senang jee nk pakai helmet sebab rambut dah takde, bila pakai helmet, longgar pulakk rasa hahaa. Gambar? Hmmm tak nak ahhh upload gambar rambut, maluuuuuuu -.-
Terima kasih kerana membaca. Sayang anda ♥

 

Nukilan Sekeping Hati ♥ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting