Assalamualaikum (:

♥ Welcome to My Blog

♥ Blog ini hanya sekadar catatan kehidupan seorang gadis biasa

♥ Harap tiada sesiapa yang akan terasa hati dengan isi kandungan blog ini

♥ Blog ini hak milik kekal tuan tanah kedaung

♥ Lastly, terima kasih kerana singgah c(:

BestFreeDesign.Com border=

18 May 2012

Hyper Happy Day :D

Posted by Huda Afandi
Assalamualaikum . .

Haiiii peeps ! Hari ni aku rajin nk post entry sampai dua kali. Sebab apa? Sebab hari ni aku happy sangat-3 :DD Happy kenapa? Haaa ni aku nk story ni hehee. Teruskan membaca okay :D Kalau tak nak baca pun takpe, takde paksaan ngeeee :D

Okay back to our topic, cewahhh speaking kejapp. Tadi petang aku pergi kedai buku Badan Cemerlang kat Today's Mall. Tujuan nak beli fail dan alat-2 tulis untuk pergi matrikulasi nanti. Tapi alang-2 dah pergi sana, nak jumpa jugak kawan-2 tempat kerja aku kat cinema kann. Sebenarnya, dari semalam aku dah cakap dengan Fara yg aku nak join dia rehat hari ni. Itu jee plan asalnya. Tapi tadi lepas teman Fara rehat, hantar dia sampai cinema, then terserempak dengan Uma nd Wong. Dorang nk pergi break, sekali dengan Yana. Uma ajak aku join dorang sekali. Aku pun ikut jee lah. Lame tak hang dengan dorang, borak-2, gurau-2. Tunggu yana punch card dulu, Wong dah jalan depan dulu, dah lapar sangat lah kata kann huhuuu.

Kitorang pergi makan dekat Cawan Mas Kopitiam. Sampai-2 jee tengok Wong dah siap duduk kan. Hahaa :p Then, Uma belanja aku. Best makan free :D Ehhh bukan, minum free heheee. Aku minum jee, tak makan sebab aku dah makan sebelum keluar rumah huhuu. Duduk tunggu makanan, ada ajee yang nak diguraukan. Paling kelakar, Yana dengan Wong. Hahaa tak habis-2 nak dengki masing-2 XD Tapi memang seronok sangat lepak dengan dorang :D

Dah lepas break, teman yana naik, ternampak Kak Azie dengan Eina. Ohmyy, rinduuu dengan akak saya tuu :') Duduk bersantai dekat kaunter concessions kejap, borak-2 dengan dorang, kesian kak azie. Mengantuk tahap dewa kann. Mata macam dah tak boleh nak buka dah. Huhuhu :D Dalam pukul 6 lebih baru aku balik kan. Keluar rumah pukul 4, balik pukul 6 lebih. Apa-2 pun, aku memang teramat sangat happy hari ni, and semua kawan-2 kat cinema, I really miss you guys a lot ! :')
Gambar? Gambar ada, tapi tak boleh di upload tanpa kebenaran mereka-2 yg tertentu, takut ada yg terasa pulak hehehee adios ~
Terima kasih kerana membaca. Sayang anda ♥

 

Nukilan Sekeping Hati ♥ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting