Assalamualaikum (:

♥ Welcome to My Blog

♥ Blog ini hanya sekadar catatan kehidupan seorang gadis biasa

♥ Harap tiada sesiapa yang akan terasa hati dengan isi kandungan blog ini

♥ Blog ini hak milik kekal tuan tanah kedaung

♥ Lastly, terima kasih kerana singgah c(:

BestFreeDesign.Com border=

12 May 2012

The Avengers

Posted by Huda Afandi
Assalamualaikum . .
Hai hai hai ! Pelik tak aku post entry tarikh dekat-2? Selalu mesti blog ni dah berhabuk baru ada entry baru kan hehehe. Kali ni boleh selalu-2 update blog sebab aku dah jadi penganggur terhormat kat rumah ni. Aku dah tak busy sangat macam dulu hiwhiw XD

Okay laa, kembali pada topik asal kita, cewahh dah macam cikgu lah pulak kan hehehe. Semalam, aku pergi tengok movie dengan adik aku, adik angkat kesayangan aku dengan syamie. Yelaa, saje ajak diorang keluar sebelum aku masuk matrik nanti. Mula-2 plan nak tengok The Avengers. Then diorang cakap nak tengok Dark Shadows pulak. Haihh pening kepala tak tau nak pilih mane satu huhh. Last-2 kitorang tengok juga The Avengers yang 3D. Fuhhh memang syok habis lah. Movie dia memang best teramat sangat. Walaupun movie ni dah lama keluar, tapi aku tetap nak promote jugak. Movie ni memang best gilaaaaaaaaaaaaa ! Pada korang-2 yang belum tengok movie ni, haa cepat-2 pergi tengok ye, rugi sape yang tak tengok movie ni huhuhu.

Tapi mase dalam panggung, aku menggigil habis. Aku ingat kat dalam tu tak sejuk sangat. Selalu duduk sekejap-2 jee dalam tu.Kali ni duduk dalam tu sampai 2 jam setengah, fuhhh nasib baik tak beku aku kat dalam tu. Dengan tak bawa sweater nyee. Keluar jee panggung, haa terus cari toilet kan hahahaha. Then, jumpa kawan-2 dulu sebelum balik, nak lepaskan rindu hahahaha.




Terima kasih kerana membaca. Sayang anda ♥

 

Nukilan Sekeping Hati ♥ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting