Assalamualaikum (:

♥ Welcome to My Blog

♥ Blog ini hanya sekadar catatan kehidupan seorang gadis biasa

♥ Harap tiada sesiapa yang akan terasa hati dengan isi kandungan blog ini

♥ Blog ini hak milik kekal tuan tanah kedaung

♥ Lastly, terima kasih kerana singgah c(:

BestFreeDesign.Com border=

10 May 2012

Goodbye Cinema T.T

Posted by Huda Afandi
Assalamualaikum . .

Hai semua. Kita jumpa lagi dalam entry yang seterusnya hehehe. Lebih laa pulak kan. Okay laa, serius-2. Hmm tengok tak title kat atas tu? Entry kali ni, hmmm rasa macam nak nangis masa aku nak taip entry ni sob sob sob T.T

Tarikh 8 Mei 2012 adalah hari terakhir aku di Superstar Cinema. Sebab berhenti? Tak lain tak bukan, nak sambung pelajaran. Kat mana? Ehem-2, Matrikulasi Johor. Wuuuuuu cuak woo nak belajar kat sana. Takut tak boleh skor jee fuhhhhh >.<

Mula-2 aku berat juga nak bagitau dengan manager aku yang aku nak resign, sayang nak tinggalkan tempat tu, kawan-2 kat situ, hummpphhh. Tapi, bili difikirkan banyak perkara yang tak settle lagi, banyak barang tak beli, tak siap lagi, dengan berat hati aku terpaksa resign hari ni. Memang laa, kalau nak diikutkan, bosan kalau hari-2 duduk jee kat rumah. Tapi untuk persediaan awal, terpaksa lah berkorban kann :')

Tapi masa hari terakhir aku tu kakak-2 aku kat department F&B semua takde. Semua off, so tak berpeluang lah aku nak jumpa diorang utk kali terakhir. Kak Azie, Kak Linda, Eina, kita akan rinduuuu kat korang kalau kita dah pergi sana nanti. Seronok dapat kenal korang semua. Fara, Yana. Uma, Amber, Siau, Syafiq, Krishnan, Awin, Wong, Aroy, aku sangat-3 happy sebab berkawan dengan korang semua. Semua kenangan kat cinema aku akan simpan sampai bila-2. Aku harap korang tak lupakan aku ea kalau dah ada staf baru nanti hehehe :D

Okay aku mengaku masa aku taip entry ni, mata aku dah berlinang dengan air mata kan. Sebak rasa hati aku ni. Aku sayangggg semua staf Superstar Cinema : *




Terima kasih kerana membaca. Sayang anda ♥

 

Nukilan Sekeping Hati ♥ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting