Assalamualaikum (:

♥ Welcome to My Blog

♥ Blog ini hanya sekadar catatan kehidupan seorang gadis biasa

♥ Harap tiada sesiapa yang akan terasa hati dengan isi kandungan blog ini

♥ Blog ini hak milik kekal tuan tanah kedaung

♥ Lastly, terima kasih kerana singgah c(:

BestFreeDesign.Com border=

26 April 2012

Matrikulasi ?

Posted by Huda Afandi
Assalamualaikum . .

Hai hai ! Apa khabar semua? Haa rinduu tak dengan tuan punya blog ni? Apaa? Tak rindu? Hmm sedihnya saya. Merajuk laa macam ni. Hahaha gedik nyaa aku kan? Tapi tak kisah, aku gedik dengan blog aku sendiri, bukan dengan blog org hehee. Okay-2, aku tak nak mengarut panjang-2 lagi, almaklum laa dah lama tak bebel kt sini, rinduuuuuuu :')

Semalam, 25 April 2012, keputusan kemasukan ke matrikulasi dah keluar. Aku punya dup dap dup dap, fuhhh gilaaa ahh. Macam tak yakin jee boleh dapat an. Dengan result SPM aku yg tak seberapa tu. Sebab tu aku tak post entry tentang result aku, maluuuuu -.- Bila aku check, ini keputusan nya :
I
I
I
I
I
I
I
V


Okay, mula-2 aku macam tak percaya tau dengan apa yg aku baca. Banyak kali juga aku ulang baca. Alhamdulillah. Mula-2 rasa happy sangat-3, then rasa sedih ada juga, sebab nk kena tinggalkan orang-2 kat sini :( Tapi nasib baik aku dpt yg dekat johor jee, kalau lagi jauh lagi best kot, dapat merantau negeri org kan hihihi XD

Tapi aku rasa nk tunggu keputusan UPU dulu, sebab matrik ni susah. Program setahun pulak tu. Takut tak boleh nk score. Nanti rugi jee masuk tapi tak boleh nk score. Kalau pandai macam budak-2 lain boleh laaa. Apa-2 pun kena fikir habis-2 dulu sebelum buat keputusan nak pilih yg mana satu. Klau salah pilih, nanti sendiri juga yg susah kann.

Bila tawaran dah keluar, bermakna aku pun dah kena tinggalkan kerja aku kat cinema tu. Hmm ni yg kurang seronok. Nak kena berhenti kerja, tinggalkan kawan-2 sekerja. Hmmm aku dengan diorang dah mesra kot, last-2 kena berhenti, sedih nyaaa :( Tapi takpe, kalau ada jodoh, kita boleh jumpa lagi kan :') Superstar Cinema staffs, I'll miss you guys a lot :')
Okay lah, jumpa lagi di entry yg akan datang. Adioss ~

Terima kasih kerana membaca. Sayang anda ♥

 

Nukilan Sekeping Hati ♥ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting