Assalamualaikum (:

♥ Welcome to My Blog

♥ Blog ini hanya sekadar catatan kehidupan seorang gadis biasa

♥ Harap tiada sesiapa yang akan terasa hati dengan isi kandungan blog ini

♥ Blog ini hak milik kekal tuan tanah kedaung

♥ Lastly, terima kasih kerana singgah c(:

BestFreeDesign.Com border=

01 February 2012

First Day

Posted by Huda Afandi
Assalamualaikum . .

Hello everyone! Annyeong :D Haa nampak tak title kat atas tu? First day? Apa yg first day nye? Apa lagi, hari ni first aku kerja. Kat mana? Kat Superstar Cinema, Today's Mall :D Aku kat section box office a.k.a kaunter tiket. Hihihi xD Okay memang aku nk promote pun hihi. Kalau free-2, and rasa-2 nk tengok movie, haa maihh-2 ajak satu kampung tengok wayang dkt Today's Mall. Tak yah jauh-2 sampai ke Jusco sana. Hihi xD Tapi untuk yg stay Ulu Tiram boleh lah ka. Sebab dekat lah teramat sangat :p Kalau yg stay jauh tu, kalau nk maii pun boleh, amat digalakkan. Hihi.

Okay tadi pagi-2 masuk kerja, kena handle dgn supervisor kt situ. Hm okay juga lah, not bad juga kerjanya. Lagi pun duduk jee kat kaunter tu. Kalau ada customer, layan lah. Kalau ada yg nak booking tiket, pun layan juga. Tapi yg bahaya nya, kalau tersalah bg duit. haa masak, bila dah short, memang jawab nya gaji kita lah yg jadi mangsa =.= So aku ni kena lah careful sangat-2 kan, sebab almaklum aku ni selalu careless. Hihihi xD

Orang-2 yg kerja kat situ pun, setakat ni aku rasa semua nya okay kot. Setakat ni lah kan. Lagi pun kat BO tu ada berapa orang jee, yg lain semua bahagian F&B. So kalau aku pandai jaga manners, insyallah okay lah kot. Uniform masih belum dapat. Tadi dorang nk bagi dah, tapi tak tau nk bagi baju apa, so tunggu je lah.

Konklusinya, *cewahh* hari ni punya kerja okay-2 jee. Tak lah penat sangat kan sebab kerja duduk jee. Tak payah nk diri-2 segala. Huhuu. Okay, nt kalau ada story lagi, aku post entry baru okay :)
Terima kasih kerana membaca. Sayang anda ♥

 

Nukilan Sekeping Hati ♥ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting