Assalamualaikum (:

♥ Welcome to My Blog

♥ Blog ini hanya sekadar catatan kehidupan seorang gadis biasa

♥ Harap tiada sesiapa yang akan terasa hati dengan isi kandungan blog ini

♥ Blog ini hak milik kekal tuan tanah kedaung

♥ Lastly, terima kasih kerana singgah c(:

BestFreeDesign.Com border=

17 March 2012

Result SPM

Posted by Huda Afandi
Assalamualaikum . .

Hai hai hai ! Lama dah aku tak update blog ni kan? Bila aku log in td macam dah berhabuk dah :D Busy mengalahkan PM hihi. Hari-2 kena kerja, sampai takde masa nk update blog.

Okay aku tak nak bebel banyak-2, korang bukan rajin nk baca pun kan haha. Hmm nampak title kat atas? Entry kali ni pasal result SPM. OMG ! Sedar tak sedar, dah sampai masa nya dah nk ambil result. Aku rasa macam baru semalam jee aku keluar dewan peperiksaan, habis jawab paper terakhir. Tup tap tup tap, dah lagi 4 hari jee result nk keluar. Woooooooooo cuak gilaaaaaaaaaaaa ! Hari ni 17 mac. Result keluar 21 mac. Cuba kira lagi berapa hari. Pandai maths kan. Hihihihi xD

Haaa so untuk korang-2 yg seangkatan dgn aku, goodluck lahh untuk korang ea. Semoga kita sama-2 dpt result yg gempakkk ! xD Kerja pun aku dah siap minta cuti. Nk get ready punya pasal hihi. Budak kt tempat aku yg sama dgn aku pun minta cuti. So nthari rabu ramai laaa yg cuti hahaha.

Okay lahh, aku pun tak boleh nk taip panjang lebar, aku tau korang penat baca panjang-2 kan. Takpe, aku ni org yg memahami hihihi xD Haa nt kalau dah dpt result, share-2 lahh yee. Sharing is caring :p
Terima kasih kerana membaca. Sayang anda ♥

 

Nukilan Sekeping Hati ♥ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting