Assalamualaikum (:

♥ Welcome to My Blog

♥ Blog ini hanya sekadar catatan kehidupan seorang gadis biasa

♥ Harap tiada sesiapa yang akan terasa hati dengan isi kandungan blog ini

♥ Blog ini hak milik kekal tuan tanah kedaung

♥ Lastly, terima kasih kerana singgah c(:

BestFreeDesign.Com border=

31 January 2012

Good News

Posted by Huda Afandi
Assalamualaikum . .

Hai korang-2 ! Sihat tak? Tanya mcm ada jee orang nk baca entry aku ni. Hihi xD Aku nk story sikit ni. Siapa nak dengar? Eh bukan dengar. Siapa nak baca? Haa siapa nk baca, boleh teruskan baca. Siapa tak nak, takde paksaan :D Okay-2 back to topic. Aku tau aku dah melalut. Hihihi xD

Okay, tengok tak title kat atas tu? And-2, nampak tak ada 'S' tu? Maksudnya plural kan a.k.a lebih dari satu. *aku memang hyper sikit hari ni* Eh tu bukan suka-2 letak title tau, memang ada good news pon :D First, tadi aku dah dapat lesen L aku. Hihi. Maksudnya? Aku dah oleh rempitzz lah. Hahaa. Tak lah, main-2 jee. Aku budak baik lah, mana main rempitzz-2 ni :D Alaa tapi baru L kan, belum P lagi. Kalau dapat P, fuhh sampai KL pun bolehh :D Nak tengok? Oh maaf, gambar terlalu buruk untuk ditunjukkan. Hihihi.

Second, tadi aku dah dapat kerja. Seriously aku happyyy gilaaaa. Sebab? Aku dah tak payah tanam anggur banyak-2 kat rumah dah. Faham-2 jelaa ea apa maksud aku tu. Hihihi xD Esok dah start. Kerja kat mana? Dekat jee dengan rumah aku. Gilaa punya dekat. Hihi. Tak nak bgtau detail. Pandai-2 cari sendiri. Hihi xD Tapi aku memang happy sebab lepas ni takde lah bosan sangat asyik dok rumah jee kan. So, aku memang tak sabar nk tunggu esok. Hari baru untuk hidup aku :D
Terima kasih kerana membaca. Sayang anda ♥

 

Nukilan Sekeping Hati ♥ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting