Assalamualaikum (:

♥ Welcome to My Blog

♥ Blog ini hanya sekadar catatan kehidupan seorang gadis biasa

♥ Harap tiada sesiapa yang akan terasa hati dengan isi kandungan blog ini

♥ Blog ini hak milik kekal tuan tanah kedaung

♥ Lastly, terima kasih kerana singgah c(:

BestFreeDesign.Com border=

01 January 2012

Selamat Tahun Baru 2012 !

Posted by Huda Afandi
Assalamualaikum . .

Hai apa khabar korang semua? Haha macam laa ada yg nk baca blog ni kan. Okay aku tau dah lama gilaa aku tak update blog ni. Semua nya sebab MALAS ! XD Banyak benda nak story tp sebab penyakit aku yg mmg tak boleh hilang ni, blog ni bersarang.

Malam tadi, tepat 12 tengah malam, berakhir lah tahun 2011. Sedih tak sedih tak? Okay, aku tau ramai yg sambut tahun baru ni, aku pon apa kurang nya, cuma aku sambut kat rumah jee. Duduk mengadap depan tv :D

Cakap pasal tahun baru, mesti ramai yg sibuk dengan azam baru kan. Tapi azam tahu lepas dah tercapai belum? Haha mesti ramai yg belum capai azam tahun lepas kan? :p Aku ni cakap orang, aku pun sama jee :p

So, azam aku tahun ni . . . aku nak cuba ubah cara hidup aku yg dah ketinggalan zaman ni. Eh bunyi mcm serius kan. Haha. Takde, maksud nya aku nak cuba berubah dari yg negatif kepada yg positif ! Kalau boleh nak ubah semua nya lahh. So korang doa kan lah aku supaya azam aku ni tercapai okay? Sayanggg anda <3

Bila tahun baru jee, haa masa ni lah kena bersedia dengan kapas penyumbat telinga. Sebab apa? Alaa macam tak biasa. Main mercun lahh. Kebaboom boom ! Haha dahsyat kan bunyi mercun aku ni? Hihi. Kiri kanan rumah aku semua main mercun. Tapi rumah aku tak lah. Kitorang dok memerap jee kat rumah. Nak keluar macam takde mood. So dok jelaa dalam rumah tengok jiran-2 aku ni bakar duit *bakar mercun* :p

Okay lahh, apa-2 pun aku nak ucap SELAMAT TAHUN BARU 2012 !! Semoga hidup kita lebih baik pada tahun baru ni dari tahun sebelumnya :)
Terima kasih kerana membaca. Sayang anda ♥

 

Nukilan Sekeping Hati ♥ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting