Assalamualaikum (:

♥ Welcome to My Blog

♥ Blog ini hanya sekadar catatan kehidupan seorang gadis biasa

♥ Harap tiada sesiapa yang akan terasa hati dengan isi kandungan blog ini

♥ Blog ini hak milik kekal tuan tanah kedaung

♥ Lastly, terima kasih kerana singgah c(:

BestFreeDesign.Com border=

03 January 2012

Selamat Kembali ke Sekolah !

Posted by Huda Afandi
Assalamualaikum . .

Haa first of all, tau tak hari ni berapa hari bulan? Okay untuk yg tak tau tu, pergi tengok kalendar okay :p Hari ni 3 Januari 2012, hari Selasa a.k.a hari terakhir cuti sekolah. Masa ni mesti ramai yg dah siap-2 dengan beg baru, baju baru, tudung baru, jam baru, alat tulis baru, semua benda nak baru lah senang cerita. Betul tak betul tak? Haa aku tau sebab aku pun dulu macam tu, tapi tak pernah dapat :'(

So amacam adik-2 yg masih bersekolah ni? Dah ready nak sekolah? Dah pilih nak duduk dengan siapa nanti dalam kelas? Dah sediakan cerita apa korang nak berbual dengan kawan-2 bila korang jumpa nanti? Haha. Okay seriously I really miss my school time :'( Tahun ni aku dah tak sekolah dan aku jadi penanam anggur sepenuh masa dekat rumah. Okay totally bored ! Tapi apa boleh buat kan? Sabor jelaa. Hmmmmmm.

Haa untuk korang adik-2 yg masih sekolah ni, belajar rajin-2 okay. Jangan jadi macam aku, asyik lekaa jee. Korang mesti nak parents korang bangga dengan korang kan? So belajar lah sungguh-2. Jangan hampakan mak ayah korang. Dengar cakap senior korang nieh hihihi XD Jangan suka ponteng kelas, jangan ponteng sekolah, jangan lawan cakap cikgu, jangan tak siapkan kerja sekolah. Baru lah korang boleh jadi orang yang berjaya. Haha aku ni dah macam mak nenek jee banyak betul membebel. Ah aku tak kisah yang penting adik-2 aku dan junior-2 aku berjaya :)

Dan untuk yg nak exam tahun ni, UPSR ke, PMR ke, atau SPM, atau STPM, haa lots of lucks untuk korang okay ;) Especially student SMKUT dan adik-2 dan junior aku yg form 5 tu. Study betol-2, jangan malas-2 tau !

Okay lahh, lastly, Welcome Back to School ! :DD

Terima kasih kerana membaca. Sayang anda ♥

 

Nukilan Sekeping Hati ♥ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting