Assalamualaikum (:

♥ Welcome to My Blog

♥ Blog ini hanya sekadar catatan kehidupan seorang gadis biasa

♥ Harap tiada sesiapa yang akan terasa hati dengan isi kandungan blog ini

♥ Blog ini hak milik kekal tuan tanah kedaung

♥ Lastly, terima kasih kerana singgah c(:

BestFreeDesign.Com border=

21 December 2011

My New Look

Posted by Huda Afandi
Assalamualaikum,

Tadaaaaa ~ :D
Fuhhh lepas berhari hari aku edit blog nie, haa ni lah hasilnya. okay tak? hihihi XD Aku ni tak expert sangat bab edit-2 ni, so kalau tak lawaa, diam-2 jelaaa. tak payah kutuk-2 okay *good baby* heheee. Mase mula-2 sakit hati juga sbb bila nk edit jee, asyik keluar code error. Aku fed up, lepas tu malas arr nk edit lagi. Then aku cuba jee lagi, alhamdulillah jadi laa mcm ni walaupon tak seberapa, at least aku puas hati. Hahahahaha :D
Terima kasih kerana membaca. Sayang anda ♥

 

Nukilan Sekeping Hati ♥ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting