Assalamualaikum (:

♥ Welcome to My Blog

♥ Blog ini hanya sekadar catatan kehidupan seorang gadis biasa

♥ Harap tiada sesiapa yang akan terasa hati dengan isi kandungan blog ini

♥ Blog ini hak milik kekal tuan tanah kedaung

♥ Lastly, terima kasih kerana singgah c(:

BestFreeDesign.Com border=

26 January 2012

New Look..Again?

Posted by Huda Afandi
Assalamualaikum . .

Haa apa khabar all? Sihat semuanya? Harap semuanya sihat lah ya. Macam aku ni, bertambah tambah sihat sebab 2 bulan lebih dok kat rumah jee makan anggur XD

Okay, perasan tak blog aku ni dah berubah lagi? Hehee. Dah perasan belum? Haa blog ni dah berubah wajah untuk kali ke-2 :D Entah kenapa tiba-2 datang pulak mood rajin aku nak edit blog ni hihi. So macam mana, okay tak muka baru blog aku ni? Aku tau tak berapa nak okay sebab yelaa, aku bukan expert sangat dalam bab edit-2 ni. Sehari suntuk tau aku ngadap depan lappy ni, and ni lah hasilnya :D

Tapi perasan tak kali ni blog aku dah jadi pinky-2? Selalu nya aku tak berapa minat dengan pink-2 ni. Ni mesti dah terpengaruh dengan cik Eyfaa kita. Hahaha XD Dia kan sangat addicted dengan warna pink :p Tapi bukan terpengaruh apa, cuma rinduuu jee kat dia. Lama gilaa tak jumpa dia. Dia pun nak SPM tahun ni, so aku tak nak lah ganggu dia.

Okay lah, tak tau nak cotcet apa lagi. Stop kat sini lah ea. Hehee baibai :)
Terima kasih kerana membaca. Sayang anda ♥

 

Nukilan Sekeping Hati ♥ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting