Assalamualaikum (:

♥ Welcome to My Blog

♥ Blog ini hanya sekadar catatan kehidupan seorang gadis biasa

♥ Harap tiada sesiapa yang akan terasa hati dengan isi kandungan blog ini

♥ Blog ini hak milik kekal tuan tanah kedaung

♥ Lastly, terima kasih kerana singgah c(:

BestFreeDesign.Com border=

27 January 2012

Childhood :)

Posted by Huda Afandi
Assalamualaikum . .

Phewitt ! Haa nampak tak gambar kat atas tu? Mesti nampak kan. Dah cukup besar dah gambar tu. Haha. Amacam? Comel tak budak-2 kat dalam gambar tu? Hihihi XD Aku tau mesti korang tertanya tanya siapa budak-2 tu kan? Eh tak ke? Alaaa malu aku >.< Ahh, peduli apa, ni blog aku kann XD

Okay-2, mehh sini rapat kan muka kat screen laptop. Aku nak cotcet sikit pasal gambar ni. Haa kalau korang semua nak tau, ni lah dia gambar masa aku kecik-2 dulu XD Nak tau aku yang mana satu? Aku yang duduk tengah-2 tu, yang paling comel tu. Hihihi *perasan kejap* XD Yang paling kanan tu abang aku. Yang lain-2 tu cousin aku. Masa ni umur aku 3 tahun. Suci bersih kan muka aku? Hahaha.

Hmm bila tengok gambar ni, teringat masa zaman aku kecik-2 dulu. Boleh buat apa-2 jee yang aku suka. Apa aku nak, mesti dapat punya. Hihihi XD And baru aku perasan yang dah lama aku tak balik kampung aku ni. Buaian yang dalam gambar tu dah takde, rinduuu kat buaian tu :') Dulu buaian tu selalu jadi tempat kitorang main, gurau-2, sampai gaduh pun kat situ. Hikhok :p Tapi sekarang buaian tu dah takde, pokok rambutan tu pun dah kena tebang. Budak-2 dalam gambar tu pun semua dah besar. Dah tak boleh nak jadi macam dulu lagi.

Ehh sebelum aku terlupa, gambar kat atas ni credit to my cousin, Siti Aqilah. Nanti cakap aku curi gambar orang pulak hihihi XD
Terima kasih kerana membaca. Sayang anda ♥

 

Nukilan Sekeping Hati ♥ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting