Assalamualaikum (:

♥ Welcome to My Blog

♥ Blog ini hanya sekadar catatan kehidupan seorang gadis biasa

♥ Harap tiada sesiapa yang akan terasa hati dengan isi kandungan blog ini

♥ Blog ini hak milik kekal tuan tanah kedaung

♥ Lastly, terima kasih kerana singgah c(:

BestFreeDesign.Com border=

19 January 2012

Vacancy

Posted by Huda Afandi
Assalamualaikum . .

Hai, hello. Apa khabar? Dah lame aku tak update blog ni kan. Bukan busy, cuma kemalasan jee nk update. Hehee peacee XD

Haa seperti yg korang sedia maklum, selalu budak lepasan SPM semua sibuk cari kerja sementara nk tunggu result kan. Tapi aku tak, mula-2 mmg plan nk kerja, tapi mak aku suruh ambil lesen dulu baru senang pergi kerja nanti. So aku pun daftar lesen dulu.

Kelmarin, mak aku bagi pulak kalau aku nk kerja dulu. Haihh pelik-2. Tapi apa boleh buat, ikut kan aje lahh kan. So malam tadi masa pergi ambil mak aku, singgah kat 7 Eleven Tebrau. Ada kerja kosong. Nahh, ada rezeki aku. Aku ambil borang, then nk tunggu interview jee.

Tadi pulak, dah hantar borang, then orang tu kata nanti dia call untuk interview. Aku ingat lepas tu nk balik rumah terus, tapi bila teringat hari ni taman rumah aku takde elektrik sebab TNB nk buat kerja diorang, so aku pun tak jadi nk balik rumah. Aku lepak dulu kat Aeon Tebrau City *haa nama dia dah tukar tau. Bukan Jusco lagi. Harap maklum yee* Aku jaln-2, pusing-2 ada laa dlm 5 atau 6 kali aku pusing satu kompleks tu. Haa bayangkan, penat tak penat? Macam nk tanggal jee kaki aku ni rasa -,- Memang penat gilaaa. Tapi okay laa, sebab dpt juga satu job. Nak tunggu interview jee.

Harap-2 boleh lah dapat mana-2 yg aku dah mohon. Aminnnn. Bosann kot hari-2 dok tanam anggur kat rumah hihihi XD Berbuah nya tak juga. Poket aku pun dah kering. Hahaa. Okay laa, aku tengah penat gilaa ni. Satu badan sakit. Adioss ~
Terima kasih kerana membaca. Sayang anda ♥

 

Nukilan Sekeping Hati ♥ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting