Assalamualaikum (:

♥ Welcome to My Blog

♥ Blog ini hanya sekadar catatan kehidupan seorang gadis biasa

♥ Harap tiada sesiapa yang akan terasa hati dengan isi kandungan blog ini

♥ Blog ini hak milik kekal tuan tanah kedaung

♥ Lastly, terima kasih kerana singgah c(:

BestFreeDesign.Com border=

08 December 2011

Tagged

Posted by Huda Afandi
Assalamualaikum, hi there :)

Haa setelah sekian lame aku dah tak active kt blog nd lepas active semula, ni laa first tag yg di tagged oleh si comel saye, Eyfaa Azman :D dah alang-2 aku takde amende nk buat, jom jawab soalan yg disediakan :)

- You must post these rules. Each person must post 11 things about themselves in their post.
- Answer the question the tagger set for you in their post. And create 11 new questions for people you tagged to answer.
- You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
- Go to their page and tell them you have tagged him/her.
- No tag back.
- No stuff in the tagging section about "You are tagged if you are reading this". You legitimately (a.k.a really, trust, with all honesty) have tagged 11 people.

11 fakta tentang diri aku :

  • suka cari kawan baru tp tak tau mcm mane nk tegor dulu *pelik kan* haha.
  • teramat sangat suka makan kentang. gilaaa kentanggg XD
  • cepat naik marah nd cepat cool down :)
  • suka pendam perasaan *jeng-3*
  • suka karok dkt rumah
  • aku baik dgn org yg baik dgn aku * seriously*
  • sekali aku dah benci someone, selama-2 nyaa aku tetap benci
  • sangat-3 sayangg family aku nd my little pwincess :*
  • aku open minded nd tak cpt sensitif
  • am addicted to Forteen <3
  • sangat suka jalan-2, bercuti nd melancong :D

1. bila tension, apa yg akan anda lakukan ?
  • tarik nafas dalam-2 then baring, fikir kan benda yg boleh menyenangkan hati aku ni.
2. anda suka tengok movie apa ?
  • hurmm movie seram, tp mesti kne ade bantal laa hahaa xD
3. anda paling menyampah apabila........?
  • org sakitkan hati aku especially adik lelaki aku. grr menyampah gilaaaa !
4. perkataan yg anda paling suka tulis dekat blog, status fb, or etc.
  • hoho ni pon nk tau ea :p hurmm mesti laa perkataan ' hahaha ' sheronokk *credit to raihan*
5. apa sebab anda jadi blogger ? :p
  • hurmm kenapa eh ? takde sebab kot. blog ni cume sbg tempat luahan hati jeee :)
6. lagu kegemaran anda ?
  • lagu Berdua Bersatu, Carta Hati, nd Jar of Hearts <3
7. 3 orang kawan anda yg paling best ?
  • Encik Muhd Syukri Marzini
  • Nur Shahirah Zainuddin
  • Noor Dinna Hani Murad
8. anda paling suka pakai pakaian yg acane ? :D
  • nk tau jugak ? mesti laa pakaian yg simple tp tutup aurat :)
9. 3 perkataan untuk awak :D
  • kakak sayangggg adikk :*
10. panggilan manja anda apa ? :D
  • angah atau huda O *jgn tnye kenapa :D*
11. seronok tak bila kena tag ? hahaha.
  • seronok ! tp bila tnga bosan nd takde kerja jeee xD

Okay, now its your turn ! jenggg-3 xD
  1. saat indah yg tak dpt anda lupakan ?
  2. siapa crush pertama anda ? hahaha :p
  3. apa pendapat anda mase pertama kali kenal saya ?
  4. apa impian anda yg anda sangat-2 nk capai ?
  5. 5 kawan anda yg paling anda sayang ?
  6. siapa superhero kesayangan anda ? haha xD
  7. kalau diberi pilihan, anda nk jd mcm siape ?
  8. kenapa anda pilih nk jd mcm org yg anda pilih di atas.
  9. kalau ade kwn anda jd backstabber, ape anda nk buat ?
  10. tempat yg anda teringin sangat nk pergi ?
  11. anda suka tak soalan-2 yg diberikan ? hehehe

Mereka-2 yg bertuah utk di tag :
--> Sheroo
--> Aida
--> Akeera
--> Syukri
--> Farhana
--> Eyda

Terima kasih kerana membaca. Sayang anda ♥

 

Nukilan Sekeping Hati ♥ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting