Assalamualaikum (:

♥ Welcome to My Blog

♥ Blog ini hanya sekadar catatan kehidupan seorang gadis biasa

♥ Harap tiada sesiapa yang akan terasa hati dengan isi kandungan blog ini

♥ Blog ini hak milik kekal tuan tanah kedaung

♥ Lastly, terima kasih kerana singgah c(:

BestFreeDesign.Com border=

30 November 2011

I Am Ex - Student

Posted by Huda Afandi
Hari Rabu, 30 November, 3.30 pm - Tamat paper Biology 3

Apa makna ayat kat atas tu ? Ha meh-2 aku nk habak kt hang semua :D Hari ni last paper for SPM. ehh tp utk yg ambil Biology jee. yg ambil Akaun tu, lagi 5 hari baru habis. hehee :D so, bila last paper means last day aku pegi skola jwb exam kan. and now, aku da FREE ! :D

no more school uniforms !

no more school books !

no more school shoes !

no more homeworks !

Utk senior-2 yg da pernah ambil SPM, mesti tau mcm mne rasa nya bila da habis paper kann ? heheee :D aku pon, happy teramat laaa sgt. mcm nk loncat-2 jee. hahaha. lepas ni da boleh enjoy, online 24 jam sehari *haha melampau tu* tengok tv puas-2. haha. takde laa, semua tu takkn tercapai kot. huhuu.

Tadi sblom balik, sempat tenung skola lama-2. yelaa lepas ni da tak dpt nk pegi skola mcm budak-2 lain daa. huhuu :') tp td takde laa rase sedih sgt, sbb hari ni kelas aku jee yg ad paper. so kitorang bye-2 sama2-2 kitorang jelaa. yg lain, mmg tak sempat nk bye-2 laa kan. erm takpe, pnjang umur nt kite jumpa lagi. hahaa ayat tak bole pegi kan ? :D

Okay, bila da tinggal skola, msti tinggal cikgu-2, tinggal kawan-2, and tinggal adik angkat aku. ohmyy, i will always remember all of you :') especially my little princess. kakak akan slalu rindu adik :) aduhh mcm nk nangis daa aku rasa T.T

Tahun-2 last aku skola, msti laa ada kenangan pahit and kenangan manis kan. tu semua akan jd kenangan terindah aku masa zaman skola :) okay laa, apa-2 pon all the best utk korang yg akan naik skola tahun depan. heheee :p

Last day pakai baju skola :D


Terima kasih kerana membaca. Sayang anda ♥

 

Nukilan Sekeping Hati ♥ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting