Assalamualaikum (:

♥ Welcome to My Blog

♥ Blog ini hanya sekadar catatan kehidupan seorang gadis biasa

♥ Harap tiada sesiapa yang akan terasa hati dengan isi kandungan blog ini

♥ Blog ini hak milik kekal tuan tanah kedaung

♥ Lastly, terima kasih kerana singgah c(:

BestFreeDesign.Com border=

19 October 2014

Reborn

Posted by Huda Afandi
Assalamualaikum and Hai ..

Apa khabar korang2 ? Fuh fuhh ! Dah bersawang dah rasanya blog nih. Tak bertuan tak berpenghuni haha. K serius last entry kat blog ni 2 tahun lepas kan? Haa mmg sejak lepas tu dah takde langsung jenguk blog ni. Tetiba harini teringat pulak kat blog yg aku dah create since tahun berapa tah. So tangan ni pun dah rasa mcm nk meng-update kan blog ni.

Ok, hari ni 19 Oktober 2014 bersamaan umur aku yg dah masuk two series ni, aku rasa mcm nak jaga balik lah blog ni. Kesian kat blog ni lama terabai. Maafkan saya :) So nak story pasal apa ya ? 

Hmmmm ...
Hmmmmmm ...

Nampak tak bila dah lama tak mengadap blog ni, dah tak tau nk tulis mende. Ok ok, sebenarnya aku sekarang tengah cuti midsem. Cuti seminggu jee pun. Alang2 takde kerja kat rumah ni, so aku saja laa usha2 blog orang. Last2 teringat yg aku pun ada blog. Cewahh ! xD

Ehh cop2, sebelum tu kan, biar aku update pasal diri aku dulu. K nama aku still sama mcm dulu lg. Tiada perubahan. Cuma sekarang aku dah sambung degree. Kat mana? Kat Universiti Malaysia Pahang (UMP). Jangan tersilap dengan UPM okay. Jauh beza makna nya tu hehee. Aku study course Occupational Safety and Health (OSH). UMP satu2 nya universiti yg menawarkan course OSH ni. Kalau tak tau OSH ni pasal apa, pandai2 lah google yee heheee. Tahun ni dah tahun kedua aku dekat UMP bersamaan sem ketiga. Haa baru jee lagi kan. Masih junior lagi hahaa. Okay UMP ada dua kampus, satu kampus Gambang and satu lagi kampus Pekan. Kat Pekan tu mostly engineer-to-be jee kat sana. Kampus aku kampus Gambang. Yup, yg dekat dengan Gambang Waterpark tu. Dah pernah pergi ke? Takpe pergi jee lagi. Seronok ape hahaa.

So, bila dah bergelar seorang mahasiswi ni, almaklum lah kan, life pun dah berbeza. Kehidupan seharian dah makin sibuk. Makin double kot kesibukan nya. Nampak jee mcm rileks haha. Naik cuti midsem ni jee, ada dua test dah menanti aku. Bajet balik rumah boleh laa study kan, tapi lumrah bila balik rumah, memang tak berusik lah nota2 tu nanti wahaha. Korang pun sama kan mcm aku? :p

Opss, dah terpanjang lah pulak first intro nih haha. K tak lawak -,- So cukup lah kot untuk masa ni. Kalau ada masa free, ada lah muncul entry baru nanti yee :D

Terima kasih kerana membaca. Sayang anda ♥

 

Nukilan Sekeping Hati ♥ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting